C L O U D ;
"selamat datang ke blog saya:)"
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
my facebook story,,
Monday, 10 September 2012 • 05:04 • 0 comments


"jangan mudah marah
kerana marah hanya akan merosakkan keadaan jiwa
mengubah perilaku
dan memperburukkan perilaku
dan memutuskan tali silaturahim,,,,,,"

Assalamualaikum,,
kepada kwan2 yg sudi mmbace blogku,,

kata-kata kt ats ney sesuai bg sesiapa yg rase dri dye cepat mrh n cepat terase dgn sesuatu prkara yg kecil,,agak2 nye korang rse siape ea?????????????????
klau dh tahu jwapannye snyap2 jew la,,nnt ade plak org yg terase lepas tu mula la nak marajuk,,hehehe bila dh merajuk start la prangai lama dye,,nk tau x ape perangai lama dye......
the answer is : unfriend..


ini kisah benar dari "MUKA BUKU"


orang macam ney xyah lah nk layan sangat biar jew kt dye nk merajuk ke nk menangis or ape,,biar jew dye yg melayan perasaan sorang2 dye ingt kita ney ape nk pujuk2 dye,,klau rse xde org yg sudi dgr perasaan dye g bli tedy bear kt kedai pas 2 bila mlm  peluk tedy baer 2 nangis kt tedy bear,,xpyah la nk hrap aku or org lain nk pujuk, sndiri buat sndiri tanggung la,,Ha besar gmbr teddy bear kt atas ney pilih yg mne satu ko nak,,



aku nk bg nasihat skit la kpd korang yg mmbce blog ney,,
cube jgn jdi kn sesuatu prkara yg kcil sbgai satu masalh yg besar atau sengaja diperbesarkn,,sbb klau korang buat mcm 2 mkne nye korang ney msih x matang n xbrfikiran rasional,,spe2 rse dye "JENIS YG MCM NEY" harap2 bleh brubah lh,,sbenar nye org yg mcm ney boleh meruntuhkn sebuah prsahabatan yg sbenar nye dye x sedar yg dye 2 pnyebabnye,,mungkin bg dye sje2 buat mcm 2 sbb nk bg pngajaran or nk bg kita sedar or "nk mrendah kn ego sseorang" xde mkne nye semua ney!!! sbenarnye dye 2 yg ego tinggi melangit,,



snebarnya bnyk cra yg boleh mnyelesaikn masalh tp cre yg xmatang jgak dye nk pilih,,ish keanak2 kn btol la,,ape yg dye tahu hnya satu prkara yg dpt mnyelesaikn masalh,,apa lg klau bkn "unfriend",,korang rse btol x cra nk mnyelasaikn masalh mcm ney??????


lg satu nk bgtau klau ade msalh cuba untk tidak mnunjukkn msalh 2 dekat org lain,,ingt klau ade msalh kte 'senyum" bukan 'menjeling",,huhu
ish mnjeling ney mcm zaman skolh tadika dlu2 jew bila brgaduh ngn kawan mnjeling ish xmatang langsung,,ade ke patut budak brstatus pelajar u "menjeling" bila brgaduh
korang rse patut kew?????


aku xkesah la klau ko nk mngata aku or nk caci aku,,ko ingt hati aku ney lembik sngt kew??? mmg la luaran tgok aku  macam"lemah lmbut" tp hati aku kuat la,,bkn mcm hati ko  mcm hati kuman,,aku tau ko nk suruh aku mnx maaf n mrayu2 kt ko,,HELLOO!!! plizzz la aku bkan jenis yg mcm 2 okey,,ko ingt aku kesah mrajuk ko 2,,aku pown ada ego jgak ingt ko sorang
"ADA AKU KESAH"



Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa...

Kosong...kosong...

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku...

Kosong...kosong...

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar....


hehehehe!!!!

cerita aku ney kena dgn lagu ney,,,



thank to my friend!!!

aku harap2 korang x mcm org yg aku cter kt ats ney,,,klau korang dpt teke siapakah org yg brtuah mnjadi watak utama dlm blog aku ney diam2 jew la,,,




AKU SAYANG KORANG SEMUA !!




jadikan hari ini lebih baik dari semalam,,,,
ingat semua kalau  nk marah xyah la nk over sngt!!!
selagi boleh kita smbunyikn marah 2 adalah lebih baik dismbunyikn dgn cara hanya dgn 'tersenyum'



PASTFUTURE
TUAN TANAH;
Name : Izzatul Husna bt Azmi
Known as : chik una
Age : 20 years young
Stay at : Taiping, Perak
Country : Malaysia
Study at : Universiti Malaya
Favourite Colours : White and Soft Pink
Language : Malay , English , Arabic *insyaAllah*
Hobby : blogging, online-ing, surfing the internet
Favourite Quotes : Belajarlah memaafkan walau diri terluka . Berhentilah memberi alasan walau diri ingin menyatakan kebenaran (:

Jum Sembang dengan Saya




TAUTAN KITA;

"Hidup biarlah berbakti, walaupun tidak dipuji..
"


KISAH DULU-DULU;



SAHABAT SELAMANYA



aku dan nisa
kenangan bersama


jumpa saya di fesbuk





my friend




aclassmate



selamat membaca